Бronze
РЕШАЕМ ПРОБЛЕМЫ РОДИТЕЛЕЙ "ДЕВОЧКА"
SOLVING THE PROBLEMS OF PARENTS "Girl"
Видео
О проекте

Описание продукта

Фоксфорд — онлайн-школа для учеников 3−11 классов, учителей и родителей. На онлайн-курсах и индивидуальных занятиях с репетитором школьники готовятся к ЕГЭ, ОГЭ, олимпиадам, изучают школьные предметы. Занятия ведут преподаватели МГУ, МФТИ, ВШЭ и других ведущих вузов страны.

Описание задачи

Рассказать об онлайн-школе «Фоксфорд». Помочь родителям узнать о подготовке к экзаменам и предложить попробовать новый для детей вид дополнительного образования.

Краткое описание идеи

Успешная сдача экзаменов – это стресс не только для детей, но и для родителей. Где найти лучшего преподавателя? Как заинтересовать ребенка точными науками? У родителей всегда возникает множество вопросов, а у онлайн-школы «Фоксфорд» есть все ответы. Ролик выполнен в формате задачи, где каждая новая вводная усложняет уравнение, которое пытается решить родитель. Игровой формат передает настроение бренда и метафорически обыгрывает проблемы родителей.

About project

Project name

SOLVING THE PROBLEMS OF PARENTS

Product description

Online Learning Center “Foxford”, a major Russian online education platform offering online courses for secondary school students, under the “Netology Group” brand.

“Foxford” provides online lessons to help students improve academic performance and the quality of knowledge on selected subjects, prepare to GIA and EGE.

Brief

To introduce the Online Learning Center “Foxford” to parents and help school students to succeed by working with teachers to make sure that they are ready for GIA and EGE.

Short explanation of the creative idea

Pass exams successfully is a stress not only for children but also for parents. Where can I find the best teacher? How to get a child involved with science? Parents always have a lot of questions and the Online Learning Center “Foxford” has all the answers.

The commercial is made in the form of the task, where every new scene complicates the equation that the parent tries to solve. The game format conveys the style of the brand and metaphorically plays around the problems.